Nissewaard

Adres:
Achterstraat 9A
3201 BM Spijkenisse

Telefoon:         0181 – 845684
Email: info@boavinda.nl
Website:          www.boavinda.nl

Open:  maandag t/m vrijdag

Maandag     09.00 – 20.00 uur
Dinsdag        09.00 – 17.00 uur
Woensdag  09.00 – 20.00 uur
Donderdag  09.00 – 17.00 uur
Vrijdag           09.00 – 17.00 uur

Hellevoetsluis, Westvoorne, Oostvoorne, Brielle

Adres:
Rijksstraatweg 151
3222 KC Hellevoetsluis

Telefoon: 0181 – 843502
Email: info@boavindahellevoetsluis.nl
Website:          www.boavinda.nl

Open:  maandag t/m vrijdag

Maandag     09.00 – 17.00 uur
Dinsdag        09.00 – 17.00 uur
Woensdag  09.00 – 17.00 uur
Donderdag  09.00 – 17.00 uur
Vrijdag           09.00 – 17.00 uur

Ook de behandeling van klachten is formeel geregeld.

Wanneer er klachten zijn over bejegening, de samenwerking of de gemaakte afspraken, dan verwachten wij dat deze klachten ons als zorgonderneming een vroeg stadium te bereiken. Onze reactietermijn is tenminste 6 weken om uw klacht in behandeling te nemen.

Indienen van uw klacht is mogelijk zonder melding aan begeleider/zorgverlener.

Als wij er samen niet uitkomen, dan zal de klacht worden voorgelegd aan de Klachtencommissie van Boa Vinda.

Indien de klacht dan nog niet tot tevredenheid is opgelost, kunt u de klacht voorleggen aan De Geschillencommissie.

Vervolgens bestaat uiteraard in alle gevallen de mogelijkheid het geschil of klacht voor te leggen aan de kantonrechter.

Alle klachten kunnen schriftelijk worden gezonden aan:

Klachtencommissie Boa Vinda – Achterstraat 9A – 3201 BM  Spijkenisse  – Mail: miranda@boavinda.nl  / administratie@boavinda.nl

De Geschillencommissie – Postbus 90600 –  2509 LP  Den Haag – Tel: 070-3105310  W: www.degeschillencommissie.nl  zie digitaal klachtenformulier.